Berget.


En tipp topp jobbhelg överstökad!! Haft en galet bra helg på jobbet faktiskt, det har inte äns vatt jobbit! Och jag har luggit så satans bra till hela tiden, så inget stress stress för mej heller. Fin Fint.

Tog mej en lång promenad med Timba efter jobbet och sedan begav mej på mitt enorma disk berg och städade upp efter gårdagens Tacco/Film/Barnvakt mys! Jag och Angelica satt barnvakt, gick fina fisken! Att vi kan dedär! När bebis somnat så kollade vi på skräckfilm, jössös amalia!! Angelica skrämmde nog mej mer än filmen! Haha. Lite halv knasig film, men ack så spännande..

Har försökt få bort mitt urfiiiiiina nagellack. Men de va ta mej tusan vad de satt. Som berget!! Det va helt omöjligt, en halv nagellakcsborttagnings flaska och typ 30 minuter senare så gav jag upp! Fick bort de på 3 naglar iallafall. Så nu ser der gräsligt ut! Men de blir nagel fix imorgon hos Patricia, hon får nog fila bort det eller nått :)

Annars inget, tjaaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback