Högre än Högst.

Vilken bra ledig dag det har varit! Har haft fullans upp hela dagen.! Så har inte äns hunnit tvätta, jag är ju en hejjare på att skjuta upp sådana oviktiga saker.

Började dagen med att hämta Bellos och var hundvakt i några timmar. Sedan ner till staden för att inhalndla födelsedags present till lilla Nova & Champnage till Nyår. Sedan iväg på barn kalas för lilla snäclkan, som fyller tre år idag! Jisses så mys med barnkalas, ungar överallt. Jag va väl den ända som vatt barnlös.. Bohoo. Men ingen stress å ingen press. Jag har ju trots allt Tindra fisen :)!

Efter en massa tårta, fika och busande så begav vi oss till City gross för att inhandla Nyårs sufflen. Spenderade cirkus två timmar där inne. Och ut kom vi tillslut med en massa massa mat. Och några kronor fattigare!

Trodde seriöst att jag skulle kollapsa innan, när jag skulle släpa alla fem sjukt tunga kassar. Bara från bussen till mej. Jössös. Det va sååå nära att jag va tvungen å ta en vilo paus. Jäklar va tungt de vatt. Men jag övarvann mina muskler.!

Skulle egentligen på Mys kväll eller Öl kväll på Pipes ikväll med lite fina Ikeaner. Men det hanns inte redigt med! Tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback