JulMys.

Precis hemkommen typ efter Julmys ala IKEA. Det vatt trevlans trevlans! Glögg, Pepparkakor, Julmat, Tomtegröt, Fyndrace, Julklapp, Fika ala Muffins, Utdelning av en massa priser, Lotter & julmust julmust julmust. Nu är jag trött som tusan! Så de blir säng dags aldelles strax. Men kommer sova så jäklar oroligt... Känner jag på mej redan nu.

Somliga gick det lite snett för här i livet, kan man säga.
Jag saknar dej & din närhet. Kan du inte bara komma tillbaks?
Trivs så bra med ditt sällskap. Känns svårt att sova själv nu, när man är van att ha dej vid min sida. Är så satans orolig. Jag hoppas varje gång när ja kliver innanför dörren, att dina skor ska stå i hallen..

Jag borde blivit förvånad, men jag börjar bli van.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback