Pajas!!!

Ibland så saknar jag, fast ändå inte!

Man ska tusan inte utnyttja mitt god goda hjärta! Att jag har ett gott hjärta borde vara en bra egenskap. Men när folk trycker, vänder, vrider och trampar på det. Så orkar man inte mycket mer tillslut... Är det rättvist?

Sanningen är att du bara laddar, snackar skit om alla, hittar fel på alla!!!

Mina fina vänner & familj värmer mest just nu. Att bara få höra en massa fina ord dagligen. Att jag faktiskt är bra & guldvärd osvosvosv med massa mer!! Att få höra att de (vänner & familj) gärna hänger med mej när jag ska till sjukhuset. Det värmer så oehört mycket just nu!!

100 procent av min mammas hjärta har brustit. Dags att skärpa till sej!

Men är man redan en gång straffad är det lätt att man blir haffad....

Peace.
Jag lever livet med ögonen öppna. Man dras in i saker och ting även att man inte vill eller har något val eller har något med det att göra överhuvudtaget.. Det är bara till att infinna sej i biffen helt enkelt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback