Two days left.

Igår blev det en heldag på staden, shoppade lite julisar, lunch, ett glas vitt i vinter mörkret, köpte biljetter till Jul dagen! Sedan hem för att slå in lite paket :)! På kvällsingen kom fina vännor med mat & kakor & Cola. Mumms! Vi kommer nog aldrig dö, så som vi fninsar hela tiden så förlänger vi våra liv en aning för varje gång vi ses. Det gör mej lycklig!

Idag har dagen bestått av Jobb. Hade feting ångest för att åka till jobbet idag. Eftersom jag hade mitt värsta pass som jag verkligen avskyr.! Men finaste Arlette ställde upp så snällt å bytte :)! Så dagen blev genast mycket bättre!! Hängde på låset på a6 klockan tio, för att köpa de sista sista. Det jag inte förstår mej på att det är så många nötter som verkligen hänger på låset klockan tio? Inklusive mej själv dock, haha! Och Angelica, Alex & Maria. Haha. Men vi har aldrig påstått att vi är normala heller :)

Nu är allt klappat och klart för Julen.
Firar ju Julafton hos Mammi imorgon, läängtar så!! Till Julmat, sällskap & paket :)! Har inte ätit någon julmat hittills!! Trotts att vi har haft julbord på jobbet varje dag i mer än en månad. Eller jo några slaicar perviken korv. Men vet i krattan om de räknas?

Självaste Julafton iår, blir inte redigt som den ska!! Det blir lixom inte komplett eller korektt att fira Julafton utan värken Mamma eller Pappa? Hmmm. Men så blir det. Det är väl inget å gräva ner sej för! Får försöka rycka upp mej istället och hoppas den blir bra ändå.. Klart den blir!!


Min lilla Tall med alla mina paket igår & idag är det ännu fler där under, cirkus tretton stycken till :)! Jössös vad jag har handlat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback