Natti skatti!

  Gokväll!!

Dagen på jobbet har gått tipp topp, en ganska lättsam helg ändå även att de har vatt mycket folk! Idag slog vi snitt kvitto rekordet på frukosten, tjohooo!! Måste vatt mina underbara smooties som jag gjorde, som höjde det en bit! Hejja hejja att vårat team vinner denna tävlingen! hähä!

Efter jobbet åkte jag dirr hem till Mammi, för att hämta min lilla bus, som jag saknat så in i! Vi käkade en bito mat, mumma med hemlagat!! Och spelade yatzy, som vi hade som söndags nöje innan ett tag :)! Så nu vatt de dags igen! Spelade med 50 öre per poäng skillnad, så jag blev 97 kronor fattigare, typiskt! Men det skrammlade jag fram i mynt i min jacka! Så min sparbösse gris fick inte bli mätt idag heller, men de blev ju deras =)!

Sen de vanliga söndags myset med, solsidan, Time out och Wallander!
Jag älskar det!

Snart lägg dags, ledig imon! Ska bli skönt! Ner på staden en svänga tänkte jag! Måste måste verkligen hitta mej ett par jeans!

Natti natti mina skatter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback