PERSONALFEST

Fy fanken vad trött jag vatt igår, men självklart vatt ja tvungen att tagga till tusen till Personalfesten som ägde rum på IKEA ala tre rätters middag och en himmla massa lekar!
MEN självklart FÖRSOV jag mej, festen började klockan sex. Och jag vaknade cirkus Tio över fem! Håll i hatten, sikken panik jag fick när ja såg vad klockan vatt, min buss skulle ju gå halv sex. Men de vatt bara till att glömma! Slängde mej in i duchen, gick ut med Timba och gjorde i ordning mej fort som satan, så vatt där cirkus tio över sex, inte illa!! Gisses! Snacka om att jag vatt uttorkad, törsigt som satan när ja kom dit, så kvällen började mej att ja råkade ta sönder mitt glas med champange, boooh! Lite lessen i ögat blev jag när jag insåg att de verkligen vatt mitt glas som gick sönder! haha!

Men GALET sikken bra kväll det vatt, sjukt mycket skratt så man nästan hade ont i käkarna när man vaknade upp i morse! Pjuu! Världens bästa jobba kompisar alltså! Grymt god mat, Massa crazy lekar ala tävlingar. Och jag åkte på att käka en helt citron! Snakka om att jag mådde lite sisådär ala sura uppstötningar sedan, men cirton är väl nyttigt?!

Till förrätt, blev den en himmlas massa olika Tapas, mumms!
Till varmrätt, grymt gott kött med Idaho potatis med morötter och palsternacka, hemma gjord beanairse sås och rödvins sky!
Till dessert, (den min grupp lagade), Choklad pannacotta och creme brule!

Grymt god trerätters!!

Upp med tuppen idag till work, trött som tusan! Men självklart åkte jag på att dricka vin ikväll igen, underbara vänner! Så jag kan ju värken tacka nej eller stå emot! Typiskt mej! Men de är det lätt värt!

Nu blir det Styliserna och sedan solsidan och sist men ike misnt BIGBROTHER!



Tomorrow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback