Projekt ala Linda

Sitter och kollar lite på vilka bilder jag ska framkalla till mitt lilla projekt som ja ska göra här hemma, så måste ha cirkus 60 stycken (tror jag) svart vita bilder! Men surt för mej att jag typ inte har några bilder kvar alls :(!! Dumma jag, varför kunde jag inte bara lagt över dom på min externa hårddisk?! Tänk alla alla bilder ifrån förra sommaren är puts veck och alla andra dessför innan också!! Men iallafall, Maria kommer bli en bit besviken i think, då hon förväntar sej att 50 procent av bilderna är på henne! haha! Men nu har jag ju typ inga bilder på oss/henni kvar! bohooo! Men ett o annat har jag minnsann hittat!

Har städat o fixat lite idag, härliiga söndag!
Jag är super seg, kanske kan bero på att jag inte gjort ett endaste knop på hela dagen typ?!

Några få av de bilder som ska bli mitt projekt ala Linda;







Kommentarer
Postat av: äliin

Gillar't gullet!!

2011-02-06 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback