HÖNNI!

Hörreni, jag tog ike en bloggpaus ännu, fick behålla datorn några dagar till ! Men ni värkade ta mej på orden, för nu har ni övergett mej totalt! haha! Men jag fortsätter änna!

Blev ike glass pass på work idag ändå, blev tio i åtta till kvart i fem istället! Men det flöt på och tiden gick fort, så de gjorde mej inget! Men det hade ju inte gjort mej något om ja slutade vid tolv, men lönen hade det förmodlligen gjort något med!

Hade hoppats på att Maria skulle komma och fikfrossa hos mej idag, när jag ändå va i coffeshop! Men ike!
Utbildningen som vatt idag vatt TOKBRA! Gisses om man skulle kunna stå och prata sådär och få publiken att skratta även att det är seriöst! Galet bra! Fick en massa ny energi, och alla människor borde verkligen få gå på en sånhär utbildning! Allt som han sa, vatt verkligen sant när man tänkte efter lite..
Visste ni att barn har det bästa själv förtroendet?!
( tills de växer upp och folk eller föräldrarna drar ner deras självförtroende så in i, typ Du måste bli bättre på dehär, gör de här, varför gjorde du inte så istället, du kan inte dehär osv.)
Och att det är 30 första sekunderna som gör ett intryck av dej!
Och de första 30 sekunderna som dagen börjar, så blir dagen!
(Om man har oflyt, sur, eller allmänt nere så blir hela dagen så!)
ALLTSÅ, så vi inte tänka på det negativa, varför ska man göra det egentligen? Det blir man ju bara allmänt nere av!! Så jag ska sluta tänka på det omedelbums, nu är det bara positiva tankar & positiv enegri!!!
Visste ni med att cirka 40 procent så tänker man på gårdagen eller tillbaka i tiden, (varför gjorde ja inte så istället, varför gjorde jag inte det istället, jag skulle gått den utbildningen istället osv.)
Och 30 procent på morgondagen, (dehär ska jag göra då, jag gör det imorgon osv.)
Och 25 procent på andra,  (tex avundsjuka!! varför ska dom lyckas men inte jag?)
Och ynka 5 procent på sej själv och sin egen hälsa!

Lärde oss en massa mer, men minnet är ju kort men gott,
så de har jag redan glömmt!

LATER.
GLÖM INTE ATT VARA POSITIVA!
och att inte tänka för mycket på det negativa och gårdagen, det har ju redaan hänt, eller hur!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback