LONDON BABY!

Nu är LONDON bokat och klart! Wihoooo!
Den 3 mars far vi iväg, och jag lääängtar redan! Ska bli så kul! Underbart gött att komma iväg en sväng! Och äntligen få träffa Jessica igen, de vatt år och dar sedan! Vi har varit aldelles för dåliga att komma o hälsa på, under alla år hon bott där så är detta första gången vi faktiskt tar tummer ur röva och hälsar på!! Såå det ser jag grymt fram emot!!

Hoppas bara att jag får semester från work nu?! hmm.. Men jag har ju massa massa semesterdagar kvar att ta ut, så de borde inte va några dimmor, eller är det?! Förmodligen... boo!

Igår vatt de visst Fias sista dag på work, så fick ge henne massa massa mega hejdå kramar!! Min lilla Fiffi! Sen suprisade jag henne lite, eftersom jag slutade fyra och hon halv åtta! Så gick jag och köpte mej en hejdå present efter jobbet! Gick tillbaks till work och bad dom ropa ut i högtalarna att Anna-Fia skulle komma till informationen i entren! Vilket hon gjorde, nervös som satan!
 Då Personalen som jobbade sa till henne;
Fia, vad har du gjort nu!?
Fia svarade nervös,t vaddå?! Vad har jag gjort?!
Jaa sa personalen vad har du gjort?!
Fia svarade, men va eller vaddå vad har jag gjort?!
Och där stog jag lite små gömd med ett flin på läpparna, haha!
Gav henne sen paketen och massa mer mega kramar, föll nästan en liten tår, booh!

Går kvällen spenderades med Maria och Angelica hemma hos mej, lite tisdags mys! Och middag ala Malgot!
En bacon & saffrans sås med band spaghetti, mummms!
Att hon har sådana kunskaper, de kan man ike tro! hähä!

Hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback