LONDON BABY!

Sådär ja, då råkade jag klicka hem lite onödigt ifrån internet, tids fördriv kallas det ! Nej, men jag tycker faktiskt jag vatt värd de nu efter jag vatt sjuk o grejjer! Och de är ju alltid lite kul med paket på posten :)! Blev, va blev de nu igen?! Jo, en klänning, två linnen, tre par trosor och 5 ringar, de vatt väl alles tror jag! Lite onödigt kanske nu när jag ska hålla i pengarna, men va krattan! Hoppas hoppas de är fint och passar! Det passar ju ypperlit på dedär modellerna! knas!

Blir snart lägg dags, upp med tuppen imorgon till work! Shit, har inte gått upp så tidigt på typ mega länge känns det som. Imon ska jag nog lämna tillbaks min dator med, buhuu! Så då blir det en paus i bloggen igen! Hoppas försäkrings bolaget hör av sej snart!!

LONDON BABY! whooooop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback