NELLY HIGH HEELS PARTY!

På Lördag ska jag på Avskeeds fest för Matilda, som drar till USA ett heelt år, galet galet! Modiga kvinna! Men iallafallen, den ska hållas på Centrum! Så jag får minsann ta mej i kragen och traska dit! Meen det är ett ypperlit tillfälle, samma kväll är NELLYS HIGH HEELS PARTY som startar klockan elva! Där de 99 första tjejerna får ett par valfria skor från deras vanicaasccee (vennee hur de stavas men ändå), och de 150 första en exlusiv goodiebag! Lätt att jag ska ställa mej i den kön tidigt som attans, klockan åtta när Matildas fest börjar?!!! YPPERLIIT! Haha nee, men Jaag ser min chans här för att få ett par gratis skor! Men jag antar att de kommer vimmla om tjejer där som trängs hit och dit, så frågan är om man pallar det?! Kanske är värt att köpa de skorna man vill ha sedan!? Haha! Klantig som jag är kommer jag ju glömma bort tiden också, eftersom jag inte har någon tidsuppfattning när alkohol är inblandat! Men Alarm ala mobil it is! hoho !

Wish me luuuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback