TOP MODEL!

Hej mina vänner!

Nu har jag dator igen, iallafall i en eller två dagar till =)! Och håll i hatten vad ja ska uppdatera, så jag håller er vid liv lite! Dagen lång har bestått av jobb jobb jobb, och gisses va lite folk de vatt idag! Såå skönt, för en gångs skull! Men ändå spran tiden på som aldrig förr!

Just nu sitter jag och myser i soffan med Timba min lilla plutt, vi kollar på top model och äter fetaost sallad, alldeles ypperlit passande! Medans min man städar helt vilt här hemma :)! De är så de ska va! höhö! Men undra om han måste låta så mycket när han damsuger?! Hallå, vi kollar faktiskt på tv här! haha!

Igååår vatt mina ladies här på mys! Lagade grymt god mat, marinerad fläsk file med hasselbaks potatis!
Yuammiiii!!

Nu ska ja kika klart här!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback