Tusen gånger om!

Work idag gick fin fint, mega lungt! Och även lite finbesök :)! Så nu är det bara upp med tuppen imorgon också, sedan är det ledig helg, whoop! Imorgon vankas det AW med IKEA family och sedan AV (avskeed) för Fia, min lilla Fiffi! Som ska ut i vida världen! Jag kommer sakna henne på work så in i!! Buhuu! Så tråkigt! Alla bara flyr fältet och hittar på saker och ting, utan lilla Linda!!

Ska jumpa in i duchen nu & sen fundera på morgondagens outfit, då det kommer bli stress stress iväg efter work! Vad sjutton ska man ha på sej? Afterwork kan ju ike va sådär super uppklätt, men eftersom vi ska vidare sen för avseed så vill man ju ändå va en bit iordning? hmm! Men ska ha mina underbara Highheels tomorrow, så de piffar upp allt! Plus att jag blir 13 cm längre!! So watch out! Eller så är det jag som få se upp, så jag inte halkar och bryter tassarna! Det märker vi!

Asså, jag älskar att detta blev sånt drama?!
Håll i Hatten!
Att lilla jag kan göra världen så mycket illa.


Jag tänker på jag:et!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback