Lill Lördag.

Sådär jag efter en konstig sömn, med folk som har ringt konstant känns det som så har jag nu vaknat till liv efter en dusch! Strax ska vi bege oss upp till a6, måste hämta ut mer medicin & fixa lite små grejjer! Sedan ikväll blir det grillning hemma hos Alec, lite förpartajj inför hennes 25års fest på lördag! Lutar nog mot utgång ikväll, iallafall för min del tror jag. Tjejligan värkar inte så sugna dock, så jag får väl hänga med grabbarna grus isånnafall :)! Inte fy skam det heller.

Ser fram emot Söndag då det bär av på en Roadtripp! Ska bli så jäkla gött att komma iväg en sväng! Så jag får väl ta det hyffsat lungt på lördag och big nono till efterfest! Så jag orkar upp tidigt söndag morgon pigg o gla!

Dags att ta en promenad med Timba. Sedan göra mej redo!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback