Onsdag.

Att människor kan ändras så sjuk snabbt och utan någon anledning förvånar mej mycket! Men jag gräver inte ner mej för det, allting händer ju av en anledning sägs det! Så dehär kankse va de bästa ändå trots allt?! Men känns bara så sjukt bittert, när man ställt upp så mycket för en annan människa! Och man får inte ett skit fört, förutom bitter het och negativa påhopp! Jag ska banemej bara tänka på mej själv, för det är precis vad alla andra gör!
Sånt kan göra mej galen!!

Har iallafall spenderat dagen på jobbet today, kom precis hem typ! Och om 12 timmar är det dags att jobba igen, att börja tidigt på morgon kvisten flera dagar tar också kål på mej. Blir så sjukt trött! Men nu är det bara imorgon och fredag kvar. Sen är jag äntligen ledig i två dagar!!

Imon får jag reda på mina provsvar med =)!
Spännande! Men jag är nog frisk som en nötkärna! Om inte så får man ta det problemet då.. Äter ju iallafall mina ILL Gula kapslar som ser en bit läskiga ut, bara 32 dagar kvar nu! Whop.


miss london, med min London Baby!


Kommentarer
Postat av: Äliin

Det där var en riktigt fin bild

:D

2011-07-06 @ 20:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback