SEMESTER!

Äntligen har man tre & en halv veckas Semester! Så otroligt skönt, att man slapp ställa klockan i morse! Det kallar jag lyx! Är verkligen värd semester nu efter gårdagens jobb dag, fy sjutton va folk de va på work, galet! Timmarna gick ganska sakta, eftersom man bara väntade på att få komma hem och vara ledig.

När jag kom hem lite halv sliten igår kväll Tio över nio, så väntades en suprise här hemma minsann! Mina fina vänner va här hemma och hade lagat mat och myst till det hela med lite tända ljus! Blev super glad! Så vi unnade oss ett glas vin till maten för att fira in min Semester! Hur fint som helst!! Ni är underbara!!

Nu ska jag väl ge mej på att testa lite outfits till morgondagen, då vi ska på hemligt äventyr! Skulle behöva tvätta dock, men de är upptaget. Och en svänga ner på staden också. Shit va tiden tickar på. Bäst att sätta igång! Meen jag har ju ingen bråska för jag har ju Semester, hoho!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback