Talkin' bout a revolution.

Jobb dagen idag har flytit på för himmla bra, trots att jag jobbade kväll vilket jag inte brukar göra eller vill göra! Men allt går hyffsat smidigt när man vet att man snart har SEMESTER! Jobbar bara två dagar till, sen jäklar blir det ledigt i cirkus 3,5 veckor!! För himmla fint!

Efter jobbet tog jag med en halv lång promenad med Timba på cirkus 40 minuter i skogen, för himmla härligt förutom att jag skulle envisas med att ha på mej mina svarta converse, som jag aldrig har på mej! Aj aj stakkas tassar.! Har precis förbryllat mej på en geting som intog min dator, så datorn har fått stå ute på balkongen nu i tio minuter så nu är getingen puts veck :)!

Bjussar på lite bilder ifrån lördagen, men min iphone vill fortfarande inte sammanbeta! Varför blir de så, att de står att de är noll objekt på datorn?!









Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback