My day.

Kom precis innanför dörren nu typ. Både jag & Timba är helt slut. Fast mest Timba antagligen! Så som han har lekt med Naldo & Akillis idag. Började med att vi tog en promenad i skogen uppe vid hund kursen! Sedan fick dom springa och leka i cirkus tre timmar. Huujeda mej, att de orkar! Direkt när jag och timba kom hem, så tog vi en promenad bort till mamma, så han fick busa yttiligare någon timma med Bella. Nu är han helt slut, han har nog gått å lagt sej nånstans i sin ensamhet tror jag! Sötnöt!

Jag funderar fortfarande på om jag ska med till ljuva Göteborg på lördag eller inte?! Det lutar nog åt det, man måste ju passa på när man har semester lixom! De hade varit för jäkla trevligt! Om det inte blir Götet så blir det The Klyks festival, det låter ju också ganska festligt och lockande dock..

Nu är tydligen fina vänner på väg hit, så de är väl bara att försöka rycka upp sej! Så man orkar hålla sej vaken en eller två timmar till. Tusan va trött jag vatt efter denna långa dag med utflykter..

Blev inte så många bra bilder dock, de sprang runt som yra små höns =)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback