Vi har iallafall tur med vädret!

Hejhejhallå!

Nu vatt de på tok förlänge sedan jag uppdaterade! Ursäkta min franska!
Helgen som har sprungit förbi med en väldans fart, vatt tipptopp! Like always nu förtin! Fredagen blev det en Spontan fest hos mej! Vi tänkte gått ut på krogen men de hanns inte med! Men lika kul hade vi det ändå, om inte roligare? Gillar mina & Angelicas spontana övernattnings kvällar, slutar jämt för himmla festligt :)!

I lördags va de dags för the big partey, nämligen 25 års fest!! För himmla trevligt med lite lekar och dubbel utgång!

Nu ligger jag här och har gjort mej redo för läggdags i vårat awesome tält! Sov gott som en stock natten som vatt!
Igår va vi i Skara ala skara sommarland :)! Sedan upp med tupp imorse för att åka vidare, så nu är vi på en dö bra camping utanför Uddevalla som inprincip har allt ( från massage, gym, massa olika spa behandlingar, relax, helikopter flygning, Ponny ridning, man kan till och med ta hål i örat) Så ja nästan allt du kan tänka dej!

Dags att krypa till koja! Ursäkta för ett långt tråkigt inlägg utan bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback