Yesterday!

FY TUSAN! Sikken bra gårdag det vatt! Gisses. Den går typ inte förklara i ord, för det hände så mycket på en och samma kväll! Men drar en liten kortis.

Började med att Angelica & Maria kom hit, så hade vi lite balkong mys!! Sedan trippade vi vidare till en annan förfest här på gräshagen till Potatrik & Co. Mötte farbror blå twice på den korta lilla biten, givetvis när vi precis tänkte ta en pissepaus! Förjevla kul! Efter en snabbis där så tog vi med oss förfesten därifrån och trippade tillbaks till mej en sväng! Innan det va dags att ta Taxi ner till staden, där det blev Piren & Twin (på ett eller ett annat sätt)! Favorit i repris så att säga! Vid två snåret så blev det taxi hem till mej igen för lite Efterfest för en gång skull! Det var för jevla festligt! Har nog aldrig fnissat så mycket i hela mitt liv. Jag och min Fnissi skrattade typ konstant i ett par timmar! Så har förlängt våra liv en aning!! Lagade mat gjorde vi också till Herr Norman & P.! Sjukt gott. Marinerad fläskfile med klyftpotatis & Lindas favoritsås!

Sen somnade jag på sofflocket någon gång nu va klockan nu vart. Inte en aning! Med musik på också dessutom! Så där har jag luggit och sovit och förmodligen drömt om att jag varit på disco disco! När jag vaknade i morse så hade mina vännor trippat hem.. Men då kom det genast nya som plingade på dörren :)!

Nu vägrar min Iphone samanbeta med datorn som vanligt, så ni får nöjja er med två bilder sålänge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback