Ingen kan älska som vi...

Vilket projekt de va att prata med Pappa utan att samtalet bryts! Pratat cirkus 4 gånger nu, och jag hinner aldrig få svar på mina frågor! haha! Måste måste kolla upp lite till nästa vecka! Då det vankas stora planer!! En liten semester så att säga! Inte helt fel!

Igår kväll kom Maria, Alex och Angelica hit en sväng, vi lagade oss lite mat som vanligt! Men inte vilken mat som helst, Potatismos & falukorv i ugnen. Håll i hatten! Och cheeses va gott de vatt!

Om två timmar börjar jag jobba, glass pass idag! Men en bit segt att bara jobba så få timmar, då är man hellre ledig! Men är ju ledig imon igen och förhoppnings vis fredag, så de tar väl direkt ingen nöd på mej! Eftersom jag isåfall bara jobbat tre dagar på två veckor! Det tar dock kol på min lön nästa månad. Men va krattan!

Dags att hoppa in i duchen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback