Personalfest!

Kom precis på, eller Klara skickade ett sms till mej och frågade om jag skulle gå på personalfesten ikväll! Den hade jag ju totalt glömmt bort, man blir lätt lite glömmsk ifrån jobb grejjer när man varit ledig i tre dagar! Festen börjar om cirkus 20 minuter. Gratis god mat & dryck med trubadur och säkert en massa festligheter. 300 personer va anmälda till festen, så det kan ju inte bli annat än bra tänker jag.

Men jag känner nunu att jag skippar den! Kommer säkert ångra mej bittert imorgon när de är dags att bege sej till work igen och höra om allt skvaller hit & dit. Men ja värken hinner eller känner för det!

Jag blev lite deppig nu huxflux, känns som jag kan börja lipa för ingenting när som typ. Jag har ju verkligen ingenting att vara lessen över, så fattar inte varför jag känner mej såhär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback