SJUKT BRA MIDSOMMAR!

Hemma igen efter en sjuuukt bra Midsommar helg!!
Som har spenderats på Öland med fina vänner och en massa massa trevliga människor! Det har varit galet bra! En massa roliga saket som har hänt, haha! Jag gillar det livet, att träffa massa nytt folk! Fick en check bock på min "to do list berfore 30". YEES! Och nu är man hemma i verkligenheten igen och de är inte det minsta kul! Jag är redan rastlös, ingen fungerande tv, halft fungerande internet, ingen Timba! Så de är väl inte så festligt just nu!

Plus att jag la över alla bilder jag hade på mina minneskort på datorn innan vi åkte för att en massa bilder skulle knäppas! Och nu när ja skulle checka dom så lades de tydligen inte över?! VA FAN! Jag blir så lack, jag & bilder alltså ingen bra combo! åååh dom va fullproppade med olika bilder ju, två minneskort lixom! Sjukt irriterande! London, Tabergsmilen, Min kusins student, hemma fester osvosvosv. Jag blir så lesseen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback