1 MARS

Precis kollar på Stylisterna nu, jag har fastnat för det programmet alltså! Nu inväntas Big brother, mega länge kvar till det börjar, va tusan ska de börja så sent för..! Dagen på jobbet har gått fin fint, ynka en jobb dag kvar sen vankas det SEMESTER! Ska bli så sjukt niiice! Borde börja små packa lite kanske, fundera lite på vad man ska ha med sej iallafall. Hoppas jag hittar mej en massa massa shopping där nere! woooo!

Saknar min lilla bus som tusan alla redan, så tomt när man kommer hem!

Imon ska ja fixa mina naglar efter jobbet också, vardags lyx denna vecka!
Frisören, Naglarna och London! Kan de bli bättre?!

Tänke visa min nya fina linne blus;
Kommer bli galet bra i sommar!

Tjugo spänn, som HITTAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback