10 mars.

Min sista lediga dag idag, fy sjutton vad de lediga dagarna jämt springer på så fort!
Igår hämtade jag äntligen min lilla bus, han blev så så glad över att se mej, jag honom också! Så nu ligger han här och vilar på min arm när jag knapprar på datorn!

Går kvällen spenderades med finaste vännerna Maria & Angelica! En liten impuls utgång sådär! Så det slår ju aldrig fel!! Ikväll vankas det kanske Club Caj, om jag orkar?! Känner mej seg som tusan just nu, men de hinner väl ordna opp sej till kvällen. Så får vi se då hur det blir!
Men de hade vatt kul, inte varit på ett endaste club caj förra säsongen och inte denna heller så det blir premiär isåfall!

Att mina grannar inte tröttnar på mej när jag lyssnar på musik konstant typ? Har nog världens underbaraste grannar i think.!

Bjuder på lite lam bilder från gårdagen, de är ju vi ganska bra på!

Later.

Nu ska ja kolla de avsniten av big brother som ja missat :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback