Åke Tråk!

Fysjutton vad dåligt jag mår!! Mått dåligt ända sen i morse när jag begav mej till work! Vatt ansvarig idag & det va en stissig dag, då vi va tre personer kort. Och det fanns verkligen ingen att ringa in!! Vart håller våra 30 ny anställda hus tros?! För tusan! Så då kunde jag inte med att gå hem också, men det gjorde jag ändå till slut när det lugnade ner sej, jag känner mej helt förstörd typ! Ont i hela kroppen, ont i halsen & huvvet och mår illa som en gorilla och känner mej helt svimmfärdig! FASEN! Jag va sjuk min förra lediga helg också, och det går jag inte med på denna helgen också!

Så ska lägga mej och somna till lite Tre kronor nu tänkte jag! Egentligen behöver jag städa här hemma, så min älskade Pappa kommer hem på Lördag, men jag orkar inte röra mej en millimeter! Orkade inte äns ta efter jobbet lång promenaden med min lilla bus.. Usch och Fy!

Annars så har jag haft en bra vecka! Den har mestadels bestått av jobb och mysiga hemma kvällar med J;et. Plöjt igenom ett antal filmer några avsnitt tre kronor, käkat max och såntdär soft :)!

Vi hörs later. Nu ska jag vila och hoppas på bättre tider!


Mina sötnötar!
(Galet kul dock att alla blundar typ med ena ögat, utan att de va planerat haha?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback