Känn en doft av kärleken!

Måndag igen, galet va fort dagarna går! Och jag har helt totalt glömmt bort att blogga, det har inte redigt hunnits med! Så undra vad jag har gjort den senaste veckan?! Det kommer jag knappt ihåg själv, minne som en guldfisk!

Det har varit både en bra och en dålig vecka! Men allt kommer ordna sej tillslut, hoppas jag! Allt händer ju av en anledning och man måste försöka se något positivt i allt som händer även att de kan va svårt ♥ !

I onsdags hade vi hej då middag för Lisa på twin med fina vänner! Det vatt grymt trevligt, vatt så längesen man träffade henne och de andra små liven! Men det bästa med sånna vänner är att även om man inte träffats på typ ett halv år, sen träffas, så känns det som om de vore igår man träffades!! Allt blev lixom som förr direkt igen!

Helgen har bestått av jobb jobb och jobb. I lördags kom Maria och Angelica hit en sväng, sen åkte vi vidare till munksjöparken en snabbis vilket inte va någon höjdare, så vi traskade vidare till en annan förfest med gräshagen grabbarna! Trevlans trevlans! Och cheeses sikken lägenhet med väärsta stor balkongen, som gick runt hela lägenheten, inte alls avundsjuk. Nej nej!

Igår efter jobbet vankadess det Personalfest, wohoooo ! Ute i buschen med de bästa jobba kompisarna ever!! Käkade gott, drack gott och spelade lite spel och en himmla massa tjötandes!!

Nu vägrar min ap phone sammanbeta med datorn igen, annars hade ni kunnat få njuta av nåra fina pics, men ike! Varför är det så?!

ÄLSKAR ALLA MINA VÄNNER OCH ALLA SOM JAG KÄNNER !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback