Lördag!

Äntligen mår jag lite snäppet bättre! Usch så dåligt jag har mått!
Men gårkvällen spenderades ändå med fina vänner, de kom hit och höll mej sällskap & bjöd en sjuk Linda på mat! Inte helt fel! De drog vidare ut sedan och jag gick å la mej, sedan gick jag & timba ut på kväll promenad och mötte J:et :).

Undra vad man ska göra ikväll?
Om man bara ska vara hemma och tat lugnt eller en sväng till Lollo på happy birthday partaj kankse?!
Om man orkar..

Funderar på att ta mej en svänga till a6! Eller om man kanske tar de imorgon?
Fast om ja ska göra nått ikväll, så vill jag har nått nytt att ha på mej, men de känns som ett litet projekt att masa sej upp dit? Men om ja ska till Lollo, så måste jag ju ändå iväg o köpa paket! Hmm.

Lite bilder ifrån gårdagen;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback