Nobody wanna see us together...

But it don't matter No!

Dags för update igen, på tok för sällan!
Helgen och Valborg har sprungit förbi fort som tusan!

Valborg spenderades på Torpa med fina vänner ♥ ! Lite vin, tjat och en himmla massa kortspel! Trevlans värre att spendera en lördag kväll ala Valborg på det fina vis! Söndagen vatt planerna brännboll och grillning på vätterstranden med gott sällskap! Men det vatt aldelles för kylit väder för mej, så planerna blev ändrade till Premiär käk på Piren och sedan vidare till Olearys! Fy tusingen vilken trevlig Söndags kväll, sånt borde göras oftare minsann!

Igår vatt det dags för en ynka jobb dag igen, innan det vatt time out för ledigt idag igen :)! Idag har jag varit tusan gubbars bra! Städat, diskat, dammsugit och pantat en jävla massa burkar! Det vatt banemej på tiden! 180 stycken produkter proppade jag i den där maskinen! Så nu är den förhoppnings vis mätt och go! Cheeses vad jag skämmdes när jag gick bärandes på alla mina kassar till ICA, tur man lever på Gräshagen! Men träffade givetvis på Putte! haha! Slummrade till lite innan till Tre kronor tills nu, så nu är man hyffsat pigg igen!
.



Bjussar på lite mer bilder sedan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback