om sanningen ska fram.

Försökt ha huvet högt när det vart tufft för att inte gå under.
Mamma fick en dotter som e en krigare i grunden.
Förenade i slummen faller vi med flaggan på topp,
Så när det e dags har vi gett vårt allt, känner ingen ångest för nåt!
Dan då vi lyckas kommer när vi lyckas. Kommer våran lycka om vi bara lyckas?
Men tiden e knapp man o vi sitter fast här, Här tills dess min tragedi i en melodi!

Jag behöver endast de som har bränts fast!
Gått in i hjärtat ni känns i varje hjärtklapp.
Vill dit de inget skitsnack!

För jag vet att inget e sig likt, för allt i förändring.
Jag hoppas på ett bättre år men jag har ingen förväntning.
För när saker går snett och tyngdlagen får rätt,
Är vi tillbaks där på botten och undrar fan som gått snett?
Ibland vill jag bara packa o dra
Ge mig av, lämna knaset som vi tacklar var dag
Ge mig svar varför är det så? Varför ska vi och de alltid säras åt?

De får skattelättnad och vi får mer bördor att bära på.
Vi bär oss åt som vi bär oss åt för att få värde på,
tiden vi lever i och få nånting att glädjas åt!
Så jag haffar nåt korkar upp och sveper
Lämnar verkligheten och gittar från planeten!!

Tiden tick-tick-tickar på, tänker fort dagarna går.
Sommar höst vinter och vår, shit där gick ju ett till år!
Allting går så jävla fort känns som om det var igår,
Då jag spela mina kort, fan vad dumt jag tänkte då!
Jag är mitt eget resultat utav egna keffa val!
Nu tackar jag för varje dag uppskattar allt det som man har!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback