Saxobeat.

Fy tusan sikket glassit väder de är ute, och här sitter jag inne och häckar! Men de är jag väl värd efter en jobbdag :)! Va ute en lång promenad med min lilla bus innan, så en gnutta sol hann jag minsann allt få :)!

Gårkvällen spenderades med J;et och Joni, trevlans trevlans ! Bakade scones halv elva på kvällen med, inte illa för att vara mej! Men gick och la mej vid ett snåret medans de satt kvar här och softade :)!

Nu har man lite alone time igen, lite små gött fast ändå inte! Jag tycker om att va omringade av folk jag tycker om! Eller jag har ju Timba, och han älskar mej! höhö! Får nöjja mej med det today :)!

Om man ska ta sej en liten dusch, som vanligt valde Linda för varma kläder imorses!
Schvettigt värre!

Men vi hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback