every teardrop is a waterfall..

Föröker hitta lite information men finner mej inte mycket alls!! Gaaaah.
Hmm.

Hittade iallafall en tabell ioförsej ifrån år 1995-2000 !!
Alltså som jag förstår det så, ca 8 stycken positiva kvinnor i åldern 20 - 29 år.
FEM år!!
Dock är detta bara ifrån ett sjukhus ala Huddinge.
Men ändå? Åtta stycken av nio årskullar på fem år?



Det låter ju galet? Sån jäkla otur kan jag väl inte ha? Att jag blir en av dom få?
Fett knas isåfall. Men men, livet är inte alltid en dans på rosor!

Läkaren ska ringa imon igen, hon vatt tvungen att prata med en annan läkare, för att se om jag ska bli sjukskriven, få andra arbetsuppgifter eller jobba på som vanligt?!. Då ska ja passa på att fråga henne lite mer, eftersom jag typ aldrig förstår vad dom pratar om :)! Typsikt mej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback