Ghetto Superstaar.

Tog mej en morgon promenix med Timba & Bella till ICA på torpa för att hämta ut mina skor! Va ett litet mullemeck att gå till baka sedan släpandes på ett stort paket och två hundar. Men de tog mej ju bara sissådär 1,5 timme att gå fram och tillbaks. Men träffade Elin och min post Robin på vägen, så kan ju vatt darför :)

Precis provat dojjsen nu, och jag är så glaad!! De högklackade passade aldelles förträffligt!! Bootsen va dock en bit för stora :(. Så de får nog åka tillbaka kaka!! Hrmf, är ju egentligen de jag behöver mest såhär till vintern.

Tusan så skönt att vara ledig, funderar på om jag ska ge mej på ett bullbak här hemma? Men undra om de går att baka utan bakmaskin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback