Helgen.

Min lediga helg har varit tipp topp och aldelles förträffligt bra!

Fredagen började med work till fyra. Sedan hem och invänta Maria & Angelica. Lite fix fix och sedan ner till förfest hos Angelica. Vidare till Harrys/Sliver för en lyckad utgång :)!

Lördagen började med mitt och angelicas nya varannan lördags nöjje. Lyx middag på Twin. Alex, Maria och Sandra hänkade också på denna gång :)! Super gott. Tröttnar nog aldrig på den däringa pastan alltså.! Men nu är det ju bara 13 dagar kvar tills nästa Lördags lyx. Sedan åkte jag och angelica hem hit och svirade om till party outfiten och begav oss upp till Dalvik. Förfest med singstar och hela kittet. För himmla najs. Blev Taxi Jan ner till staden, för att slå klackarna i taket ännu en kväll, och om vi lyckades? Att vi gjorde.!

Dagen idag har spenderats med finaste Angelica. Började dagen med lite lyx middag ala Jensens Biffhus. Sedan en svänga på julskyltingen i detta regn och rusk!! Vart tusan är snön? Inhandlade mej en Julstjärna, men de va då ett satana projekt att få upp den? Hur svårt kan det va? Men jag har iallafall både försökt och gett upp för dagen.

Har många sjukt roliga minnen ifrån helgen. Jag tror tusan jag förlänger mitt liv med några år varje gång jag träffar Angelica aka Fnissi. För vi lyckas alltid ut för något, konstigt nog! Hahaha.

Nähä, om man ska klä på min lille bus och släpa ut honom på en promenix. Han tok hatar detta väder och inprincip värgar röra sej en meter.


Dom som gör allt för att göra mej lycklig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback