Himmlen är oskyldigt blå,

 

Kvällen har spenderats med Mamma, Morfar & Moster Nettan. Fikat en massa kakor. Och smidigt lite Begravnings planer. Usch, jag tycker inte om begravningar. Fy tusan! Har bara varit på två stycken i hela mitt liv vad jag minns.. Den första vatt en Barnarps vän som bara va två år äldre än mej, och togs ifrån sitt liv sommaren 2007, alltså vad blir det 21 år? Aldelles aldelles för tidigt!! Usch.! Sedan min Gudmor, som även hon skulle haft en massvis år kvar att leva.! Livet är inte alltid rättvist..


Mitt blogginlägg ifrån den 13 Juli 2007;

13 Juli
Det är först nu man förstår att du verkligen är borta.. Man vill inte inse, man vill inte förstå, man kan inte förstå. Man förstod inte föräns man tog sina första steg in i kyrkan. Man såg den fina vita kistan framför sig, det kryllade av massvis med fina blombuketter. Det va en hemskt upplevelse med många tårar, verkligen helt fel person att ta farväl till. Det är din födelsedag idag. Det är nu du skulle varit ute och firat. Det är inte rättvist. Man kan aldrig ställa sig frågan varför för många gånger. Men de är också en fråga man aldrig kommer få ett svar på.

Robbie Willams - Angel
Ted Gärdestad - Himmlen är oskyldigt blå


DIna låtar. Bara dina.
Vila i frid Robert Furulund 1986-07-13 - 2007-06-30

2007-07-13 @ 20:42:02...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback