Sju sorger.

Nu är det lördag kväll och här sitter jag? Trött som satan i gatan och sju sorger!!
Men man kan ju ioförsej säga att jag umgåtts med Malgot hela kvällen, tre eviga samtal och pizza dejt :). Så helt ensam har jag ju faktiskt inte varit.
 
På börjat min medicin idag, och jag känner mej knas i bananas av den asså. Något konstig obehag i hela kroppen typ, skakig och hjärtklappningar som heter duga. Och sjukligt trött, utöver det vanliga, då är det illa! Bohoo! Nu får jag inte dricka en droppe alkohol på åtta dagar, så unnar mej en bruk cola en lördags kväll som denna. Det är ju också festligt. Ännu mer festligt nästa helg, när jag är ledig!!

Hade mitt festliga igår, då det blev en trevlans låång after work på Karlssons, dock sög vi på musik quizet och hamnade bland dom tre sista, så fick tävla om vem som va Biggest Losers. Men jag är urkass på artiser, låttitlar osv. Så stog bara för sällskap :)! Sedan blev det lite dans dans till ett bra liveband, kvällen avrundades med lite häng på Murpys. Härlig Fredagkväll!!

Imorses vatt de upp med tuppen för att bege sej till work. Men råkade visst få sällskap på vägen när ja var ute på morgon promenad med Timba, sällskapet följde mej hela buss resan och ända till dörren till jobbet. Så bussresan blev genast lite mer roande :)! Galet sikka morgonpigga vänner man har ibland, klockan tjugo i sex en lördags morgon! Om ja ändå kunde vara så morgon pigg..

Jobbet där emot flöt inte på som det brukar, det blev pannkaka av alltihopp jag gjorde! Jössös.
Så hoppas på en bättre morgon dag.

Är det okej att gå och lägga sej innan klockan nio en lördags kväll?
Roar mej med att spela Wordfeud mot Klara, jag vann förra matchen med några få poäng :)
Revansch it is..


Lägger upp en närbild, så malgot har något att studera än stunn.
Hon är en mästare på att hitta knasiga saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback