Sunshine.

Tjillevippen!

Idag hade vi hejdå fika för finaste Anisa på jobbet, gisses så hon hade bakat!! Hennes rimbo bullar slår mina med häästlängder! Helt okej att åka upp dit på sin lediga dag för att vräka i sej en massa fika :). Hon fick en liten bebis present av mej också, I love Mum & Dad nappar och lika dana små små strumpisar.

Nu ska jag ge mej på stor städing här hemma tänkte jag, de ser för bedrövligt ut! Huua. Är lite hundvakt också åt lilla Bellos. Så timba är hur nöjd som helst..

Ikväll vankas det visst Taccos, mummms. Allitd lika trevligt att bli hembjussen på mat :)! Så om jag har hunnit städa klart & löst hundvakten så ska jag tusan ta mej i kragen ännu en kväll och pallra mej dit :)!

Ska försöka hinna med att koka ihop ett awesome pepparkaks hus också någon dag framöver. Som vi kan använda som utställning på IKEA i varuhuset, meen om jag är rätt person för detta är väl tusan the big question?
Jag med mina klåpiga korv fingrar.



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback