Super Bass.

Min lediga dag idag har sprungit på fort fort fort, det är redan kväller!
Vaknade tidigt i morse av en sjuk magvärk, så jag till och med fick tårar i mina ögon, fast dom kom lixom av sej självt! Huua, så de va bara att försöka somna om så mådde jag galant när jag vaknade några timmar senare, tur vatt väl det!!

Känns som jag har hunnit med massvis idag, fast ändå ingenting?
Blev en lunch på staden ala Twin, en snabbis till sjukhuset och sedan en tripp till a6 :).

Ikväll vankas det popcorn och film!!

Imon blir det upp med tuppen för jobb. Men sen är jag ju ledig på onsdag igen, så de går ingen nöd på mej.. eller jo det gör det faktiskt!!

400 mg kvar att pilla i mej, sen har jag klarat av dags intaget.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback