who are you?

Precis hemkommen efter en soft mys kväll hos Angelica :)! Jag tog mej tusan i kragen och pallrade mej dit, trotts att min kropp sa emot och ville sova! Gisses, jag är smått nöjd över mej själv att jag orkade mej utanför dörren. Lever nu mer ett isolerad liv typ. Bittert.

Börjar bli en aningen trött på dehär, att man inte äns ska orka umgås med sina vännor? För att man är så sjukligt trött hela hela tiden! My gosch.

På jobbet har jag haft och göra, hujedaamej. Jobbat för två dagar typ. Men träffade på glädjespridaren Mea efter jobbet.! Hon är för himmla go! Så synn att vi inte jobbar samma helger, så man träffar henne aldrig, ta mej tusan!

**************************************************************

Nu skrev visst Timba några stjärnor där ja, att han alltid ska försöka gosa ner mej i mitt knä när jag har datorn där! Han är för söt.

Du likaså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback