You learn.

Idag flöt jobbet på fin fint igen, så som det alltid brukar göra :)! Förstår fortfarande inte vad jag sysslade med hela dagen igår. Haha. Eftersom vi hade mer och göra idag än igår?

Tänkte kila iväg till Mammi innan och tigga till mej lite mat, men då hade dom givetvis redan ätit ! Tjifick jag som va sugen på mammas hemlagat!! Men det har ordnat opp sej nu, med en trevlans kvälls promenad till Max med oväntat besök :)! Galet längesen jag åt Chilicheese. Grymmans gott!

Men, vilken onyttig helg jag haft. Fajtitas & Macdonalds i Fredas, Tacco & Pizza igår och Hemlagad pizza & Max idag! Får ta mej tusan bli ändring på det nu!! Imon då jäklar ska jag ha en hyffsad nyttig vecka :)!

Funderar på att krypa till kojs här & nu, mätt och glad och lite extra hjärtklappning..


Naaaajs haaa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback