Barbeque!

Godmorgon mina fina!

Hoppas ni hade en kanon bra kväll igår. Om två helger så kan jag va med! Då jäklar! Välkommen hem fest :)?

Idag ska ska vi iväg på Barbeque kväll! Eller vi ska ta Taxi om en Timme cirkus, så dags att börja göra i ordning sej en bito! Fy tusan va gott med grillat!!
Tänka sej att man kan grilla i Oktober?!
Oxfiléen ligger och gottar sej i en hemmagjord marinad i kylen, bakpotatisarna har vi förkokt lite och vitlöks/rödlöks smöret ligger i sin lille rulle & majskolven är redo. Mumms!

Sesså. Dags att röra på påkarna.


Majsmajsmajsmajsmajsmajsmajs.....


Kommentarer
Postat av: Angie

Hallå hallå hun! :) hur mår du ? Jag såg din kommentar, men jag har ikke fått något sms av dig ? :( <3

2011-10-16 @ 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback