Big City Life..

Godmorron Gormorroon!!
 
Precis ätit mej lite frukost, dock så är sture osten slut :(! Men slut precis lagom tills vi ska åka hem..

Idag är det ett fullspäckat schema.
Måste försöka ge mej på att packa, ska till frisören och tvätta hååret, Fixa mina naglar (jobbet blir nog inte så glada om ja kommer med långa rosa ;)), Vid sex tiden ska vi alla på Massage och sedan ut och äta någon god Hejdå middag. Jag & B ska bjuda dom ikväll, som tack för alllt!! Det kan stå oss dyrt....

Hade gärna viljat åka och köpa två par skor och en tröjja med som ja ångrat att ja inte köpt.. Men de är tusan frågan asså? Det får inte rum :(. Men finns det hjärtrum finns det stjärtrum! Jag kommer se ut som en Michiloiiin gubbe när ja ska flyga! Så mycket kläder som ja ska packa på mej! För att få med så mycket som möjligt hem, schvettigt ala sune!
.



Mina födelsedags blommor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback