Hello Sweden!!

Nu ligger jag här på andra sidan jorden, går på era fötter inprincip. Och ska snart krypa till kojs! Klockan är ca 00,00 här nunu, och 18,00 hemma. Så antar att ni gör iordning er för kvällens bravader?!

Flygresan gick tipp topp. Förutom att jag givetvis försov mej i går morse. Vaknade 7,25 och vi skulle åka 7,30, snacka om Panniiik?! Men ja slängde ihopp väskan skuttade in i duschen pussade ihjäl timba å sen vatt ja redoo.! Är lite trött i skallen nu efter ca ett dygn på resand fot. Åkte somsagt igår 7,30 från Jönköping och va framme idag 8,30 (svensk tid)! huuua!! Men tiden gick faktiskt fort..!! Ikväl har vi varit ute och käkat på en sån typiskt resturnag. Och håll i hatten, jag gillade faktiskt maten! Eller inte allt, men kött o ris iallafall :)! Sedan gick vi vidare till någon bar och drack peach mojjitoo! Mumms...

Imon ser jag fram emot en massa egoboost!! Helkropps massage i ca 2,5 timme.. Hur gött är inte det då? Sedan blir det nagelförlängning efter det och sen lite predikyr på tassarna också! Wihoooo !


Morgon dricka på flygplatsen..

Man fick grilla sitt eget kött vid bordet :)! Eller de kom och vände på bitarna åt än, där kan vi snacka service.

Vanlig Mojitoo & Peach Mojitoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback