Old City!

Idag tog jag mej en aldelles förlång sovmorron! Vaknade inte föräns halv två! Gisses. Men är det semester så är det, då tar man dagen som den kommer :)! Dagen/Kvällen begav vi oss till Old City, en liten by så som Kina såg ut förr i tiden!! Det va kul att se. Mysiga små gator, små sten byggnader, lite halv taskit på vissa ställen osv. Det är typ så jag förväntade mej att hela Kina skulle se ut nu?! Men Nej Nej, Kina är faktiskt väldigt väl utvecklat!! Lika mycket som Sverige om inte mer på vissa punkter, men givetvis sämre på vissa saker också. Sedan åt vi på en Kina resturang och jag börjar bli riktigt hajj på att äta med pinnar, höhö !! Tråkigt nog så dog mitt batteri på kameran, så himmla typsikt. Hann bara knäppa några få bilder :(.





Men imorgon blir det upp Tidigt! För då ska vi bege oss till Water Town.
Se vad det är för ett ställe, och Kameran är på laddning!!

Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback