Shopping day!

Idag har dagen bestått av shopping! Men gisses vad grejjer och affärer det finns!! Det är galet! Stockholm är ett sandkorn i the biggest sandöknen typ! Idag besökte vi endast en marknad som tog cirkus en hel dag! Har inte äns börjat att gå i dom "vanliga" affärerna ännu. Gick bara och spanade där lite fort fort, och jag såg redan då att det är stort as hell! Så de är ju tur att jag har några mer veckor att spendera här :)!

Blev inte så jätte mycket shopping idag faktiskt.
Men det tar jag igen en annan dag!
In handlade mej; Ynka.
En halsduk, en plånbok, 6 st trosor, 2 ringar, 2 presenter till Theo, ett par skor, en skinn jacka, en blus, två tröjjor, en present till. Det vatt nog bara det för idag!

Asså ni anar inte vad det kryllar av människor här?
Hajja att det bor 18 miljoner människor i EN STAD, dubbla sveriges befolkning.. Oh my good!


Tog ett kort på Subwayn (Tunnelbanan), Människor människor människor.
Ändå så går det en Subway var 2,5 minut...

Full smockat! Ja visst! Men det är bara att knö! Gisses vad dom knör och bökar för att komma fram.

Mina två bästa köpt idag, i think ;

o

Gillar stilen på dessa skor tok mycket och fransarna i Love!! Det jäkla dumma vart att klacken va sååå plastic fantastic typ, men kunde banemej inte stå emot ändå. De va ju inte direkt svin dyra lixom! Men så jävla typsikt!

Min nya skinnjacka :).. Blir väl lite mer bredaxlad än vanligt, men ääsch dådå!

WIHOOOO!!!!!!
Om några minuter fyller jag år, hipp hipp huraaaay!!! Enligt tiden här nere iallafall! På tok sur ja blir om det inte dimper in nått grattis nunu, när klockan är 00.00 =)!

Ser fram emot morgondagen då det blir Happybirth day firande :)!!

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: Nathalieg

Hej!

Fina saker! Vad kostar skin jacka? Jag skulle också vilja ha någon liknande med nitar... Grattis till dej vännen!

Kan du inte svara på sms eller Facebook?

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback