Collidie!

Hemma igen efter en trevlig fika med finafina vänner! Va hos Damir & Emma och fikade, det måste vara det mysigaste fika stället i staden alltså!
Tapas, Små varmrätter, Soppa, Fika, Öl, Vin, Cider, Läsk, Kaffi av alla dess sorter!
Vad mer kan man begära lixom?



Dissade dock min andra halva till knäppjök, Vin och Club Kavaj Caj PREMIÄR, Även så Jävla "Pank" på Sliver. Men lika glad kommer jag nog vara imorgon när jag vaknar aldelles förträfflig pigg! Eller pigg är ju att ta i, men inte en smula skalleverk! Men sen så, sen är det helg helg helg!! Så det står härliga till.

Bjussar på en låt som är lite små mysig såhär på kvälls kvisten.



Nu ska vi bädda ner oss här och iallafall försöka sova hyffsat tidigt!
Visst sover man som bäst på morgonen när man vaknar och ska gå upp? Varför är det så? Jag ligger gott som en kung på morgonen och vill bara sova vidare hela dagen typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback