Hejdå Pannkaka.

Precis hemkommen efter en ypperlit trevlig kväll med fin fina Jobbakompisar. Hejdå pannkakor för mej. Gisses det satt som en smäck. Min Bull morsa Anisa hade även tagit med sej mina favvo bullar. Mumms. Det är ta mej tusan de bästa bullarna som finns, så vräkte i mej tre stycken!! Vi blev cirkus 18 pers, vuxna med kids plus bebis magar också förståss :)! Undra hur mycket pannkakor det gick åt?! Tackar och Bockar för att jag inte behövde stå för steket. Jag står för biffen imorgon istället :)!

När ja kom hem så fick jag en fin fin suprise. Det satt nämligen en blomma i min Brevlåda.!! Hihi! Hur glad blir man lixom inte då? Mitt hjärta hoppade till av lycka. Vilka underbara människor det finns ♥!!



Nu ska jag ta min pipande hund och krypa till kojs. Han har börjat pipa som tusan?! Undra om han känner på sej att jag snart ska fara till andra sidan jorden?! Och att vi inte kommer träffas på ett tag. Min lilla plutt...

Försöka att gå upp i hyffsad tid imorgon. Men ja kommer ju förmodligen ta en välbehövlig sovmorron. Trotts att det inte hinns med. Har massa  att fixa imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback