mad world!

Har haft en himmla trevlig kväll!! Som bestått av trevligt sällskap och en himmla massa tjötande och youtube kollande! Ibland är det så skönt att bara umgås med de andra könet! Inget emot mina fin fina underbara vänner!! Men de är så gött ibland, snacka om allt möjligt (allt ifrån känslor, livet, gårdagen till morgondagen) med en som man kännt i himmlans massa år och faktiskt förstår och att man bara kan vara sej själv till tusen!! Det blir lixom inget drama för ingenting, inga missförstånd och inga sura miner!

Men nu är det dags att röra på påkarna här och pallra sej vidare upp en bit här på Gräshagen! Bara det trivs jag med, att det finns så många som man faktikst bara kan umgås med här på gräshagen! Om man inte är en deppgris som mej som alldrig orkar! Men sesså. Min Fredag/Lördag får ju bli idag eftersom jag jobbar hela helgen sedan!! Jobbar dock imon med. Hur i sjutton ska jag orka det? KLART JAG GÖR!

Sommliga ljus brinner aldrig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback