one speciall kiss..

Gomorron Godmiddag Gokväll, hoppas ni har haft en trevlig helg!

Sorry för dålig uppdatering, men har haft fullt upp i helgen!!
Helgen har varit både Bra & Dålig, Dramatisk, Knas, Rolig, Tråkig, Soft, Full med överraskningar och aldelles aldelles underbar.! Försår inte hur det kan hända så mycket på en och samma helg?

Iallafall.
Fredagen spenderades hemma hos mej med Angelica & Maria, sen kom det visst lite flera folk, så en impuls förfest hos mej! Att Timba vatt lycklig när det va så många här som tyckte om honom och han likaså. Blev sedan en sväng till Harrys där de vatt klackarna i taket. Galet. Sen efter lite turbulens så begav Jag och Anglelica oss till Huskvarna på efterfest, helt plösligt! Men de vatt väl trevlans :)! Haha. Sedan hem till mej mitt i ottan för att sova ett par timmar.

Lördagen spenderades med fina Angelica hela dagen, Pizza frukost, en svänga på staden och sedan på kvällen begav vi oss till Harrys ännu en gång...

Söndagen spenderaders återigen med Angelica, Bakis söndag som vi brukar ha! Hann med både det ena och det andra, oväntat besök och max. Sedan kom jag ju på att jag faktiskt hade personal fest, det hade jag nästan glömmt eller snarare förträngt kankse.. Så fick skynda fynda mej iväg på den! Och det va den tråkigaste festen ever! Blev tidig hemgång för mej. Hade lika väl kunnat ha bakis söndag med Angelica hela kvällen lång.

Sedan fick man visst onväntat trevligt besök igen :)!
En bit segt att pallra sej upp till work i morses! Vatt segare än någånsin. Efter jobbet blev det iallafall en liten fika med lilla Famo! Fylla i en massa papper å sådär! Så nu håller vi bara tummarna !

Undra vad man ska hitta på kvällen till ära?!


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback